Mniej zajadania stresu, mniej napadów objadania, mniej zero-jedynkowego myślenia i kolejnych, nieskutecznych diet.

E-book “odzyskaj kontrolę nad jedzeniem” to kompendium najpotrzebniejszej wiedzy psychodietetycznej, które pomoże Ci wypracować bardziej elastyczną relację z jedzeniem.

Spokojniejsze święta, wakacje skupione wokół zbierania doświadczeń - a nie przeliczania kalorii, randki na których jesteś obecna, a nie zestresowana tym jak to wpłynie na Twoją dietę. Brzmi dobrze?

Ten ebook jest dla Ciebie, jeśli:

Czujesz, że nie masz kontroli nad jedzeniem

i nie masz pojęcia z czego to wynika (ps: nie z braku silnej woli, jak się powszechnie zwykło sądzić).

Zajadasz stres

i mimo wszelkich prób zmiany tego zachowania, wraca ono jak bumerang.

Poszukujesz praktycznych wskazówek i przystępnego wyjaśnienia

swoich zachowań jedzeniowych, bo czujesz, że to dobry czas na zmiany. We własnym tempie, na własnych zasadach chcesz powalczyć o wolność jedzeniową.

Masz wrażenie, że jesteś całe życie na diecie

i nie chcesz tracić już dłużej czasu na coś, co przyniosło Ci tyle rozczarowań i frustracji.

Masz dość odmawiania spotkań towarzyskich

w obawie przed tym, co zjesz i czy nie wywoła to późniejszego epizodu objadania.

Nie jesteś pewna dlaczego jesz, skoro nie czujesz głodu

co niejednokrotnie wprowadza Cię w zakłopotanie i nie pomaga Ci czuć się dobrze.

Im bardziej się starasz, tym gorsze rezultaty otrzymujesz?

Nie jesteś sama. Badania twierdzą, że im większa sztywność dietetyczna, rygor i wymagania względem siebie oraz diety - tym gorsze rezultaty. Pokażę Ci jak wprowadzić więcej elastyczności, swobody i łagodności do swojej relacji z jedzeniem.

Kupując e-booka otrzymujesz audiobooka w cenie!

Możesz dzięki temu wzbogacać swoją wiedzę w trakcie spacerów, dojazdu do pracy lub codziennych czynności domowych. Nie musisz wygospodarowywać specjalnie czasu na czytanie, ebook nie będzie się kurzył w folderze przez kolejny rok. Weź mnie w słuchawki, spędźmy wspólnie kilka godzin i poprawmy relacje z jedzeniem☺️

Ten ebook nie jest dla Ciebie, jeśli:

Oczekujesz natychmiastowych zmian

Budowanie zdrowej relacji z jedzeniem i odzyskiwanie kontroli nad swoimi zachowaniami to proces. Nie zauważysz zmian na przestrzeni kilku dni lub tygodni, najpewniej będzie to czas liczony w miesiącach.

Nie chcesz przeznaczyć czasu na przeanalizowanie treści

W e-booku otrzymasz mnóstwo przykładów, wskazówek i oraz ćwiczenia uzupełniające, al nie dostaniesz gotowych odpowiedzi - bo każda z nas jest inna. Nie zamieściłam tam planu "idealnego dla Karoliny, Ani czy Oli" - to narzędzie samopomocowe, którego skuteczność polega na wnikliwej analizie i spędzeniu trochę czasu z samą sobą 😉

Poszukujesz kolejnej diety i chcesz szybko schudnąć

E-book nie zawiera żadnego jadłospisu i nie przeczytasz w nim o kolejnej diecie-cud, bo takie nie istnieją. Restrykcje kalorycznie nierzadko nasilą problemy w relacji z jedzeniem, dlatego na czas tego procesu zachęcę Cię do skupienia się na odżywieniu swojego ciała.

Co znajdziesz w ebooku?

Przeczytasz w nim o nieskuteczności diet i poznasz zagrożenia, jakie płyną ze stosowania restrykcji żywieniowych.

Dowiesz się dlaczego dzięki bardziej elastycznemu podejściu do odżywiania uzyskasz lepsze rezultaty i jak radzić sobie z zero-jedynkowym myśleniem.

Poznasz czynniki różnicujące głód od zachcianki i przeczytasz o kilku metodach na radzenie sobie z (niekiedy uporczywą) ochotą na smakołyki.

Dowiesz się na co zwracać uwagę i jak wybierać produkty, żeby posiłki syciły na długo oraz cieszyły podniebienie.

Poznasz główne przyczyny tego zaburzenia, wraz z konkretnymi wskazówkami i metodami, które są możliwe do wdrożenia “od zaraz” i mogą poprawić sytuację. To zaburzenie, jak każde inne, może wymagać wsparcia specjalisty.

Dowiesz się z czego wynika trudność w kontrolowaniu swoich zachowań pod wpływem silnych emocji, poznasz lepiej powody, dla których sięgasz po jedzenie i stworzysz konkretny plan do wdrożenia przy najbliższej okazji.

Z tego modułu dowiesz się jak działa nawyk, co zrobić żeby skutecznie zbudować nowy oraz dlaczego tak chętnie wracamy do starych zachowań – i co robić, żeby działo się to jak najrzadziej. W części ćwiczeniowej skupisz się bezpośrednio na wprowadzaniu pożądanego nawyku, w oparciu o konkretny schemat schemat postępowania, który sama stworzysz.

W tej części poznasz najczęstszy błąd, który popełniamy próbując się zmotywować i odpowiesz na kilka pytań, które pozwolą Ci obudzić w sobie autentyczną motywację.

Dowiesz się jak radzić sobie z wewnętrznym krytykiem, dlaczego warto kierować się wartościami realizując swoje cele sylwetkowe lub zdrowotne i jak ogromny wpływ na nasze zachowanie ma “filtr” przez jaki patrzymy na rzeczywistość.

Po przeczytaniu ebooka będziesz wiedzieć:

Sprawdź opinię wykładowyczni akademickiej i cenionej psychodietetyczki Magdy Hajkiewicz-Mielniczuk

Chcesz zobaczyć, czego możesz się spodziewać po e-booku?

.

Zdecydowana? Wybierz pakiet dla siebie!

E-book solo

69pln
  • 9 modułów wypakowanych wiedzą psychożywieniową
  • Ćwiczenia uzupełniające
  • E-book Odzyskaj Kontrolę Nad Jedzeniem
  • Audiobook w cenie

Pakiet e-booków

119pln 99pln
  • E-book: Odzyskaj Kontrolę Nad Jedzeniem (+audiobook)
  • E-book: Jak jeść i nie zwariować? (Wszystko co warto wiedzieć o żywieniu, przekazane z luźną gumą w gaciach)
  • Ćwiczenia uzupełniające
  • Praktyczne wskazówki: jedzenie czipsów, słodyczy, picie alkoholu, zasada 80/20, post przerywany
  • Dla Ciebie jeśli czujesz się zagubiona w wiedzy żywieniowej (nie wiesz od czego się tyje, chudnie, jak się za to zabrać)
  • Dla Ciebie jeśli potrzebujesz zwiększyć masę ciała (z różnych względów) i masz mnóstwo obaw z tym związanych

Pakiet premium: 3 ebooki + webinar

229pln 199pln
  • E-book "Odzyskaj Kontrolę Nad Jedzeniem"
  • E-book: "Dziennik psychożywieniowy"
  • BONUS: E-book żywieniowy "Jak jeść i nie zwariować?"
  • BONUS: Webinar redukcja w wersji self care (bez liczenia kcal, ważenia jedzenia, zmuszania się do nielubianego ruchu)
  • Dodatki: asertywność, uważność, emocje
  • Pakiet współtworzony z dyplomowaną psycholożką
  • Audiobook w cenie

FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

1. Kiedy otrzymam dostęp do e-booka?

Od razu* – ebook po otrzymaniu płatności pojawi się na skrzynce mailowej, pod wskazanym przez Ciebie adresem. Jeśli nie pojawi się po chwili, sprawdź proszę spam.

*Jeśli płaciłaś za pośrednictwem przelewu, otrzymasz e-booka wtedy, kiedy dotrze przelew (może to trwać nawet do 72h, zależy od dnia w którym go wykonujesz. Jeśli chcesz dostać e-booka wcześniej, wyślij proszę potwierdzenie przelewu oraz nr zamówienia na e-mail: olaskwirut@gmail.com)

2. Czy dostęp do e-booka jest dożywotni?

Tak.

3. W jakim formacie wysłany jest ebook?

PDF. Dostaniesz do pobrania 2 pliki z e-bookiem (w formie rozkładówki i pojedynczych stron)  oraz plik z zebranymi w całość ćwiczeniami, tak aby było Ci łatwiej je wydrukować. Audiobook wysłany jest w dwóch plikach zip, a same nagrania są w formacie mp3.

4. Co mam zrobić, jeśli po dokonaniu płatności wciąż nie mam ebooka?

Napisz do mnie: olaskwirut@gmail.com – rozwiążemy ten problem tak szybko, jak to możliwe 😉

5. A co jeśli e-book nie spełni moich oczekiwań?

Jeśli uznasz, że e-book nie wniósł nic wartościowego do Twojego życia, wyślij mi skany/zdjęcia wypełnionych ćwiczeń na maila: olaskwirut@gmail.com (jako dowód tego, że zapoznałaś się dokładnie z e-bookiem) i wypełnij ankietę, którą Ci odeślę (prośba o feedback i nr konta do zwrotu), a ja bez problemu zwrócę Ci pieniądze w ciągu kilku dni (najpewniej 48h). Włożyłam w e-booka całe serce i chciałabym, żebyś mimo wątpliwości dała mu szansę – wiedząc, że istnieje opcja zwrotu kwoty w przypadku niezadowolenia. Wierzę, że e-book może Ci pomóc.

0
    0
    Koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu