Pomogę Ci odczepić się od siebie, jeść ulubione przekąski bez wyrzutów sumienia oraz lepiej rozumieć emocje które wpływają na to: co, kiedy i ile jesz

Ebook "Odzyskaj Kontrolę Nad Jedzeniem jest dla Ciebie, jeśli:

Patrzysz na innych i zastanawiasz się "jak to jest, że potrafią zjeść pasek czekolady i zostawić resztę?"

Masz wrażenie że cały czas musisz się kontrolować, bo inaczej zjadłabyś wszystko w zasięgu wzroku

Marzysz o tym aby móc trzymać w domu ulubione przekąski bez obawy, że zjesz je tego samego dnia

Chcesz nauczyć się radzić sobie ze stresem inaczej, niż poprzez jego zajadanie

Jesteś chętna i otwarta na wykonywanie ćwiczeń i samoobserwację

Masz znajomych i rodzinę z którymi chcesz spędzać czas przy jedzeniu i nie izolować się od nich przez swoją relację z jedzeniem

Fajna relacja z jedzeniem nie jest zarezerwowana dla wybranych. Ty też możesz żyć z pełnym zaufaniem do siebie i doświadczać każdego dnia bez obawy, że "popłyniesz".

Jeśli wątpisz i wydaje Ci się, że "jesteś beznadziejnym przypadkiem któremu już nic nie pomoże" to wiedz, że nie Ty jedyna co myślisz. I jakbym robiła pompkę za każdym razem kiedy słyszę to na konsultacjach to miałabym najlepiej rozbudowane ramiona w Krakowie.

Nie ma cudów i w ebooku nie znajdziesz magicznego zaklęcia. Znajdziesz bardzo solidnie omówione podstawy psychodietetyki razem z ćwiczeniami które uzupełniają teorię. To połączenie sprawia, że mój ebook realnie zrobi różnicę w Twoim życiu. Pod warunkiem, że: a) przeczytasz go b) zrobisz zadania c) porozkminiasz.

Otrzymywałam różne feedbacki związane z ebookiem. Jedna klientka zapisała się na psychoterapię, bo ebook uświadomił jej, że nie może wiecznie odkładać siebie na później. Druga pisała że ebook uratował jej życie, bo traciła już jakiekolwiek nadzieje związane z tym, że może być normalnie. Trzecia postanowiła porozmawiać z mężem i opowiedzieć o swoim problemie z nocnymi napadami objadania - samo wyznanie tajemnicy ściągnęło ogromny ciężar z jej barków, a partner okazał się niesamowitym wsparciem w zmianie nawyków.

Przygotowałam narzędzie które przeprowadzi Cię krok po kroku od miejsca w którym jesteś, do miejsca w którym wiesz...

Pokażę Ci jak wprowadzić więcej elastyczności, swobody i łagodności do swojej relacji z jedzeniem. Jeśli jesteś fanką nauki poprzez słuchanie, to wiedzę przyswoisz błyskawicznie dzięki dodatkowemu formatowi audiobooka - weź mnie w słuchawki na spacer albo posłuchaj podczas dojazdu do pracy!

Sprawdź spis treści ebooka

Dowiesz się jakie psychologiczne i fizjologiczne przyczyny odpowiadają za to, że do tej pory Twoje podejścia do diet kończyły się po kilku tygodniach.

W tym module zaproszę Cię do odnalezienia swojego odcienia szarości i zobaczenia, jak bardzo ten szary się opłaca w czarno-białym świecie fitnessu i dietetyki.

Dowiesz się jak rozróżnić głód fizjologiczny od psychologicznego.

Po przeczytaniu tego modułu komponowanie śniadań, obiadów i kolacji stanie się znacznie łatwiejsze. Położymy duży nacisk na Twoją satysfakcję i radość z jedzenia. Jeśli ostatnimi czasy je utraciłaś, to bez obaw; odzyskamy to. 😉

Ten moduł to samo „mięso”. Przeczytasz co odpowiada za to, że mierzysz się z napadami i dowiesz się jakie SAMA popełniałam błędy, kiedy latami chciałam się uporać z tym problemem. Oszczędzisz dzięki temu mnóstwo czasu i energii. 

Zaopiekujemy się Twoimi potrzebami i emocjami w sposób bardziej adaptacyjny niż poprzez zajadanie, ale od razu Ci powiem, że w sięgnięciu po czekoladę czy czipsiki w celu regulacji nastroju nie ma nic złego. Gdybyś jednak widziała, że stało się to jedynym mechanizmem i stanowi dla Ciebie utrapienie – wprowadzimy wspólnie zmiany, których potrzebujesz.

Nasza relacja z odżywianiem i ruchem w dużej mierze opiera się na nawykach. Dowiesz się co robić, aby łatwiej angażować się w te dobre nawyki i je wzmacniać. Jakby nie było, to właśnie te drobne rzeczy każdego dnia mają największe znaczenie.

Poznasz 6 pytań, które uświadomią Ci co jest dla Ciebie prawdziwie ważne i dlaczego tak właściwie miałabyś cokolwiek zmieniać. Do pytań warto moim zdaniem wracać szczególnie w dni pod tytułem „nie chce mi się nic” ;).

Jest to moduł w którym dominuje kawałek psychologiczny. Bardzo zależało mi na tym, żebyś po przeczytaniu ebooka miała poczucie, że ta płaszczyzna ma duże znaczenie dla tego, jak wygląda nasze odżywianie. Pokładam ogromne nadzieje w tym, że szczególnie moduł 9 pozwoli Ci mieć dla siebie więcej wyrozumiałości i akceptacji.

Poznaj opinię wykładowyczni akademickiej i cenionej psychodietetyczki Magdy Hajkiewicz-Mielniczuk

Zobacz co czytelniczki mówią o ebooku

Jak ebook wygląda w środku?

FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Od razu* – ebook po otrzymaniu płatności pojawi się na skrzynce mailowej, pod wskazanym przez Ciebie adresem. Jeśli nie pojawi się po chwili, sprawdź proszę spam.

*Jeśli płaciłaś za pośrednictwem przelewu, otrzymasz e-booka wtedy, kiedy przelew zostanie zaksięgowany, a ja zatwierdzę ręcznie. Jeśli zależy Ci, aby było to jak najszybciej, podeślij proszę potwierdzenie przelewu na e-mail: olaskwirut@gmail.com.

Ebooka „Odzyskaj Kontrolę Nad Jedzeniem” w dwóch wersjach do pobrania (wybierzesz która będzie dla Ciebie wygodniejsza do czytania), plik z ćwiczeniami do wydrukowania gdybyś zechciała popracować z kartami pracy oraz folder z plikami mp3 do pobrania, aby wysłuchać audiobooka.

0
    0
    Koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu