Który e-book będzie dla mnie lepszy? „Odzyskaj Kontrolę Nad Jedzeniem” czy „Jak jeść i nie zwariować?”

Cześć,

W tym wpisie chcę rozwiać Twoje wątpliwości i wyjaśnić w czym pomagają e-booki „Odzyskaj Kontrolę Nad Jedzeniem” oraz „Jak jeść i nie zwariować?” dostępne na mojej stronie. Jeśli zastanawiasz się nad zakupem i rozważasz który byłby dla Ciebie lepszy, ten wpis prawdopodobnie będzie przydatny w podjęciu ostatecznej decyzji. 

„Odzyskaj Kontrolę Nad Jedzeniem” 

O czym jest?

E-book „Odzyskaj Kontrolę Nad Jedzeniem” jest samopomocowym narzędziem, które wspiera proces naprawiania relacji z jedzeniem. To kursoksiążka (a raczej kurso-ebook), która zawiera 9 kompleksowych modułów psychodietetycznym wraz z ćwiczeniami uzupełniającymi. W odróżnieniu od e-booka „Jak jeść i nie zwariować?” tylko jeden moduł bezpośrednio dotyczy jedzenia – cała reszta omawia problemy i przedstawia wskazówki pomocne w zmianie przekonań, zachowania, decyzji. Ten e-book wspiera zmiany zachodzące głównie w głowie – myśli, przekonania, rozpoznawanie emocji, redukowanie stresu itp.

Dla kogo będzie pomocny?

Dla Ciebie, jeśli:

  • dzielisz jedzenie na dobre i złe – i widzisz, że do niczego to nie prowadzi (bo objadasz się zakazanymi produktami),
  • zauważasz u siebie zero-jedynkowe podejście do jedzenia i ćwiczeń (albo jem „zdrowo” albo się objadam zakazanymi dotąd produktami, albo ćwiczę 5 razy w tygodniu – albo wcale)i masz tego dość, bo nie uzyskujesz efektów na których Ci zależy,
  • objadasz się wieczorami – przez co całe dnie „pilnowania się” idą na marne,
  • ciągle się odchudzasz i dzielisz swoje życie na okresy „pilnowania się” i „rozpusty”,
  • często sięgasz po jedzenie pod wpływem gorszego samopoczucia (stres, smutek, poczucie beznadziei) – i chciałabyś nauczyć się radzić sobie z tym w inny sposób.

W czym pomaga? Co będziesz wiedziała i potrafiła po jego przeczytaniu?

Po dokładnym przeczytaniu e-booka:

  1. Zlokalizujesz przyczyny objadania się i poznasz strategie zaradcze, które prawdopodobnie ograniczą częstotliwość i/lub intensywność epizodów objadania (e-book sam w sobie może nie wystarczyć, jeśli np. przyczyny objadania są bardziej natury psychologicznej niż żywieniowej).
  2. Dowiesz się dlaczego wszystkie dotychczasowe próby przechodzenia na dietę Cię zawodziły i dlaczego kluczowe jest zaprzestanie „bycia na diecie” w celu naprawienia relacji z jedzeniem. Im wcześniej przestaniesz się odchudzać, tym szybciej naprawisz relacje z jedzeniem (a być może właśnie wskutek zaprzestania objadania się Twoja masa ciała się zmniejszy, tak również może być).
  3. Poznasz wskazówki, które pomogą Ci określić kiedy doskwiera Ci fizjologiczny głód, a kiedy jest to apetyt na słodycze. Gdy nauczysz się odróżniać te dwa zjawiska, będziesz znała 3 strategie zaspokojenia zachcianki, które pomogą Ci praktykować uważne jedzenie.
  4. Nauczysz się w bardziej świadomy i kontrolowany sposób podejmować decyzję o tym, jak uporać się z aktualnym samopoczuciem – czy chcesz sięgnąć po czekoladę, czy może spacer, odcinek serialu albo rozmowa z bliską osobą będzie lepszym rozwiązaniem.
  5. Dowiesz się jak komponować posiłki aby czuć sytość i satysfakcję.
  6. Dowiesz się jak wrzucić na większy luz i cieszyć się tymi dwoma elementami swojego życia.

Zmęczona tkwieniem w dietetycznym więzieniu?

Koniec z dzieleniem jedzenia na dobre i złe, zmuszania się do aktywności której nienawidzisz i obsesyjnego myślenia o jedzeniu. Jeden krok dzieli Cię od rozpoczęcia drogi ku wolności jedzeniowej.

Chcesz zobaczyć jak e-book wygląda w środku? Pobierz darmowy fragment.

.

„Jak jeść i nie zwariować?”

E-book „Jak jeść i nie zwariować?” obraca się wokół wiedzy żywieniowej – przeczytasz w nim o rozsądnym odchudzaniu, tyciu, bilansowaniu posiłków, zapotrzebowaniu kalorycznym, metabolizmie. Znajdziesz również fragmenty dedykowane takim zagadnieniom jak picie alkoholu, jedzenie słodyczy, liczenie kalorii oraz odzyskiwanie masy ciała powiązane z naprawianiem relacji z jedzeniem oraz odżywianiem swojego organizmu. W odróżnieniu od „Odzyskaj Kontrolę Nad Jedzeniem” ten e-book nie zawiera wiedzy psychożywieniowej – jest dedykowany każdej osobie, która chciałaby zdobyć podstawową wiedzę w zakresie świadomego i racjonalnego odżywiania. W świecie zdominowanym przez diety, szybkie odchudzanie, zakazywanie sobie jedzenia i dzielenie go na „dobre” i „złe” edukacja żywieniowa jest niezwykle potrzebna. A NIE MA JEJ PRAKTYCZNIE WCALE. Postanowiłam stworzyć e-booka, dzięki któremu będziesz czuła się mniej zagubiona w tym dietetycznym świecie i zebrać to w przystępnej, skondensowanej formie.

Dla kogo jest e-book?

Dla Ciebie, jeśli:

  • chcesz jeść to, co lubisz, kiedy chcesz (a nie tak, jak ktoś Ci każe),
  • często spotykasz się ze znajomymi przy jedzeniu i alkoholu i chcesz wiedzieć jak to połączyć z byciem fit,
  • chcesz zrozumieć metabolizm i kalorie,
  • zależy Ci na luźnym podejściu do jedzenia i aktywności, nie lubisz skrajności,
  • chcesz schudnąć, ale nie za bardzo wiesz jak się za to zabrać,
  • potrzebujesz przytyć, żeby odzyskać zdrowie – ale masz wiele obaw z tym związanych,
  • chcesz się dowiedzieć jaki sposób żywienia (ilość posiłków itp.) będzie dla Ciebie najlepszy.

Spis treści

Chcesz zacząć jeść odżywczo i świadomie – bez zbędnych zakazów?

Pobierz darmowy fragment i przekonaj się, jak e-book wygląda w środku

.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

0
    0
    Koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu