Jak jeść i nie zwariować?

Kompleksowy przewodnik świadomego odżywiania. Bez zbędnych restrykcji, udziwnień i utrudnień.

Ten e-book jest dla Ciebie, jeśli

Masz dość diet, które nie pozwalają na Twoje ulubione produkty

Pokażę Ci jak komponować sycące i satysfakcjonujące posiłki i na co zwrócić uwagę, żeby się nie przejadać ani nie krążyć po kuchni w poszukiwaniu smakołyków.

Czujesz się zagubiona w świecie dietetyki

Odczaruję dla Ciebie świadome odżywianie, wytłumaczę przyczyny niepowodzeń związanych ze zmianą sylwetki lub diety. Przy pomocy wiedzy zawartej w e-booku skomponujesz dietę najlepszą dla siebie (taką z czipsami, słodyczami - na własnych zasadach).

Chcesz zacząć jeść i ruszać się po swojemu

Pokażę Ci jak możesz wdrożyć ruch codziennej rutyny bez traktowania tego jako przykrego obowiązku. Masz dość ważenia się i mierzenia obwodów? Świetnie się składa, dogadamy się.

Twoje dotychczasowe próby 'bycia fit' kończyły się niepowodzeniem

Zrobimy to teraz trochę inaczej, na spokojnie, bez zrywów i karania się. Nowe działania = nowe rezultaty. Życie bez pierogów, drożdżówek i pizzy to przeszłość. Zero rewolucji i zbędnych restrykcji.

Chcesz przytyć żeby odzyskać dawną siebie, ale się boisz

W rozdziale 3. przeczytasz o akceptacji, regulowaniu ośrodków głodu i sytości, długu energetycznym, głodzie mentalnym oraz skutkach niedożywienia. Pomogę Ci rozwiać wiele wątpliwości i zmniejszyć obawy związane z tym procesem.

Jak ustalić swoje zapotrzebowanie

kiedy chcesz schudnąć, przytyć lub utrzymywać masę ciała

Jak włączać słodycze i czipsy do jadłospisu

mądrze i na swoich zasadach

Jaki rodzaj aktywności jest najważniejszy

kiedy chcesz schudnąć

Czy trzeba liczyć kalorie

i ważyć jedzenie, żeby schudnąć, przytyć albo utrzymywać masę ciała?

Skąd się bierze ciągłe myślenie o jedzeniu

a także rozdrażnienie, uczucie zimna, brak okresu

Jak jeść na mieście i imprezach

żeby się nie przejadać

.

Dlaczego warto przeczytać e-booka?

Przekonasz się, że może być przyjemnie

Zobaczysz, że świadome odżywianie to nie więzienie pełne rygoru, ale wynik Twoich decyzji. Za które NIKT Cię nie rozlicza, szczególnie Ty sama. Czasem sałatka jest lepszym wyborem niż czekolada, a czasem jest wręcz przeciwnie. Czasem trening jest lepszym wyborem, a czasem wieczór z Netflixem. Bo jesteśmy tylko i aż ludźmi.

Nie będziesz tracić czasu, pieniędzy i nerwów

Na kolejne jadłospisy oraz e-booki, które być może nie spełniają Twoich oczekiwań i są zbyt wymyślne. Samodzielnie wypracujesz swój schemat posiłków, który będziesz potrafiła elastycznie zmieniać w zależności od tego, co się u Ciebie dzieje w życiu.

Pozwól mi pokazać, że łatwiej się (ży)je, kiedy przestajemy karać siebie spalaniem i liczeniem kalorii, a zaczynamy ze sobą współpracować i celebrować to, co nasze ciało potrafi.

Rozszerz e-booka o webinar

Omówię dla Ciebie praktyczne zastosowanie wiedzy żywieniowej w odniesieniu do 4 problemów:

Chcę jeść mniej słodyczy, ale bez zabraniania. Jak to zrobić?

Chcę jeść bardziej odżywczo i świadomie, ale doba jest za krótka. Jak się zorganizować?

Chcę trochę schudnąć, ale bez liczenia kalorii. Co mogę jeść, żebym nie robiła się szybko głodna?

Chodzę często na imprezy i na każdej się przejadam. Z czego to może wynikać? Jak mogę sobie pomóc w takiej sytuacji?

Wybierz pakiet dla siebie

E-book "Jak jeść i nie zwariować?"

69
  • 170 stron wiedzy podanej w ludzki i przystępny sposób
  • Praktyczne wskazówki do wdrożenia w życie od zaraz
  • Wszystko co warto wiedzieć, żeby czerpać korzyści ze świadomego odżywiania
  • Webinar uzupełniający
  • E-book "Odzyskaj Kontrolę Nad Jedzeniem"
  • Dziennik Psychożywieniowy
  • Webinar: Redukcja masy ciała

E-book "Jak jeść i nie zwariować?" + Webinar uzupełniający

99
  • 170 stron wiedzy podanej w ludzki i przystępny sposób
  • Praktyczne wskazówki do wdrożenia w życie od zaraz
  • Wszystko co warto wiedzieć, żeby czerpać korzyści ze świadomego odżywiania
  • Webinar uzupełniający: jedzenie słodyczy, sycące posiłki, chcę być fit ale dobra jest za krótka, jak się nie przejadać na imprezach
  • E-book "Odzyskaj Kontrolę Nad Jedzeniem"
  • Dziennik Psychożywieniowy
  • Webinar: Redukcja masy ciała

Pakiet psychożywieniowy premium: 3 e-booki, 2 webinary

209
  • E-book "Jak jeść i nie zwariować?"
  • E-book "Odzyskaj Kontrolę Nad Jedzeniem"
  • Dziennik Psychożywieniowy "Jak zdrowo myśleć o jedzeniu?"
  • Webinar uzupełniający
  • Webinar: Redukcja masy ciała w wersji self-care

Zobacz, co inni mówią o e-booku

Kim jestem i dlaczego napisałam tego e-booka?

Cześć, nazywam się Ola Skwirut i na co dzień pomagam naprawić relacje z jedzeniem i aktywnością fizyczną.

Moje nastoletnie lata zostały mi zabrane przez zaburzenia odżywiania, których być może dało się uniknąć, gdybym posiadała rzetelną wiedzę żywieniową. Gdybym wiedziała, że można inaczej. Bez ryżu, kurczaka i brokuła 3x dziennie. Bez pięciu, dwugodzinnych treningów w tygodniu. Bez głodzenia się.

Ogrom problemów z jedzeniem wynika z braku świadomości i popadania w skrajności – nie inaczej było w moim przypadku. Dlatego zachęcam do odnalezienia swojego odcienia szarości w zero-jedynkowym, czarno-białym świecie dietetyki i spojrzeniu na siebie z większą wyrozumiałością.

Mam nadzieję, że z pomocą tego e-booka wypracujesz sposób żywienia dostosowany do Twoich aktualnych celów, możliwości i preferencji. Że zobaczysz ile korzyści płynie ze zwyczajnego…odczepienia się od siebie i traktowania ruchu oraz jedzenia jako przyjemności, a nie przykrego obowiązku czy przymusu.

FAQ - często zadawane pytania

Od razu* – e-book po otrzymaniu płatności pojawi się na skrzynce mailowej, pod wskazanym przez Ciebie adresem. Jeśli nie pojawi się po chwili, sprawdź proszę spam.

*Jeśli płaciłaś za pośrednictwem przelewu, otrzymasz e-booka wtedy, kiedy przelew zostanie zaksięgowany (może to trwać nawet do 72h, zależy od dnia w którym go wykonujesz).

W pliku PDF. Jeśli wybrałaś pakiet z webinarem, otrzymasz osobno link do strony, na której znajduje się nagranie.

Jeśli chcesz przeczytać e-booka na czytniku, to możesz spróbować przekonwertować plik PDF na MOBI lub EPUB na dowolnej stronie internetowej, która oferuje taką usługę. Plik PDF sam w sobie nie jest dedykowany czytnikom.

Nie potrafię dać Ci takiej gwarancji, bo nie mam pojęcia w czym konkretnie e-book mógłby Ci pomóc, jaki masz poziom wiedzy w tym temacie i czego do tej pory próbowałaś. Starałam się stworzyć tę stronę tak, żebyś na podstawie treści na niej zawartych potrafiła ocenić czy są to treści dla Ciebie, czy niekoniecznie. Jeśli masz wątpliwości – napisz do mnie na maila (olaskwirut@gmail.com) i opisz swoje wątpliwości, a ja postaram się doradzić Ci najlepsze rozwiązanie.

0
    0
    Koszyk
    Twój koszyk jest pustyPowrót do sklepu